Λεωφ. Ηρακλείου 396 Ηράκλειο, Αττικής T.K 141 22 | info@safest.gr | ✆ +30 210 223 7501

Allianz & Nextcare αλλάζουν την εμπειρία αποζημίωσης πελάτη

Μια έκπληξη περίμενε τους συνεργάτες της Allianz στο χθεσινό ετήσιο συνέδριο πωλήσεων και βραβεύσεων της, καθώς κατά τη διάρκεια ομιλίας του Εμπορικού Διευθυντή της Εταιρείας, Στέφανου Μαλαχιά, η “κανονική ροή του προγράμματος” διεκόπη.

Η αιτία της διακοπής ήταν η ανακοίνωση από τον Αχιλλέα Σδράκα, ότι η Εταιρεία του ομίλου Nextcare, που ειδικεύεται στη διαχείριση υπηρεσιών και αξιώσεων, έρχεται και στην Ελλάδα με σκοπό να εκσυγχρονίσει και να ενισχύσει την εμπειρία του πελάτη στο κομμάτι των αποζημιώσεων.

Η Nextcare ιδρύθηκε στο Beirut το 1999, εισήλθε στον Όμιλο της Allianz το 2006 και έκτοτε επεκτάθηκε σχεδόν σε όλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής όπως και την Αίγυπτο, το Μαρόκο και την Τυνησία έχοντας στο ενεργητικό της 4 εκατ. ασφαλισμένους, 1,4 δισ. σε υπό διαχείριση αποζημιώσεις και 400.000 προμηθευτές σε όλο τον κόσμο.

Η Allianz σε συνεργασία με τη Nextcare θα λανσάρουν σύντομα στην ελληνική αγορά ένα application με το οποίο οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να παρακολουθούν τα στάδια έγκρισης της αποζημίωσής τους, να έχουν σε ηλεκτρονική μορφή πάντα μαζί τους όλα τα στοιχεία που αφορούν το συμβόλαιό τους, να υποβάλουν ότι δικαιολογητικά χρειάζονται είτε για τη σύναψη νέου συμβολαίου είτε για τις ανάγκες της αποζημίωσης όπως και να αξιολογούν τις ιατρικές τους επισκέψεις αλλά και να εντοπίζουν το νοσηλευτικό ίδρυμα που θέλουν να επισκεφτούν.

Πηγή: Insurancedaily

Scroll to top