Φόρμα Υποβολής Παραπόνων

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Η εμπιστοσύνη που μας δείχνεις για την κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών σου, μας επιβάλλει την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών οποιαδήποτε στιγμή και αν τις χρειαστείς, αλλά και τη διαρκή αναζήτηση τρόπων βελτίωσής τους.

Σύμφωνα με αυτή τη φιλοσοφία, παρέχουμε διαύλους επικοινωνίας για να μπορείς να εκφράσεις τυχόν προβληματισμό σου, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σου.

Η Safest, μέσω κατάλληλης διαδικασίας επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωράει άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σου από την Εταιρία μας δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σου. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σε ικανοποιεί, έχεις το δικαίωμα να απευθυνθείς για εξωδικαστική λύση στις Αρχές, όπως ενδεικτικά, στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Για να υποβάλλεις το παράπονό σου, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.